14 Februari 2011

Hejsan idag är det måndag igen hihi o det betyder skola jag hade me mig kaffeplättarna men min älskade matilda kunde inte få smaka för hon va hemma idag hon har gjort illa sig stackaren hoppas det blir bättre, men hade iaf först matte sen no tyska sen hade man ju rast som vanligt sen hade man älskade so där vi bara kollade på film först en som varade i 50 min sen ngn annan höll fan på o somna till båda haha sona gjorde det till första ♥ så gulligt sen hade man ju at o slutade jag saga o sona gick då till konsum för att köpa ngt gott sen när man kommer hem fså fick jag mina mjukis byxor i alla hjärtans dag present tack pappa så nu har jag dressen
Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0