21 februari 2011

Hejsan hur är det jag har haft en rolig dag idag i skolan hehe fick först skjus av matildas mamma majs men på vägen träffade vi på cp människor som inte fattar hur man kör bil haha nu i snön o att det inte bara är en sida som ska köra men vi kom ändå i tid o som vanligt hade vi Matte där jag matilda o johanna typ bara snackade opps
hihi sen hade vi No där det ick bra vi övade på nationella i kemi som vi ska ha sen hade jag Tyska som gick jätte bra för mig hihi jämfört med vissa andra men aja sen lunch som jag faktisk kunde äta för det är önske vecka i skolan bara god mat haha YES sen So i datasalen vi ska skriva en uppsats o det gick så bra för mig hehe not sen fick vi leka på AT:n o sluta tidigare oo lala yes
Madde
Snygg va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0