Onsdag 16/2-11

Hejsan!!
Hur är det hihi nu har jag inte lika fullt upp men har 2 läxor tills imorn tyska såklart o engelska hehe men det är lugnt idag har dagen varit lite sne eller va man ska säga när jag kom till skolan hade jag först matte med ett test som gick jättebra YES sen efter ser man en ledsen sona :( aww hon har det jättetufft men hon kämpar på som attan hon är stark ♥ sen no o fick -VG på läxförhöret men det va inte så många som fick VG så jag är jätteglad sen tyska MVG på senaste läxförhöret oxå najs sen svenska som gick lite sämmre men aja sen So- prov som gick bra får vi hoppas men man ska inte säga ngt innan man fått betyg hehe men jag är glad. Å särsklit när karin min no lärare tycker o säger till en att man jobbar jätte bra o hon märker att man satsar, o jag som trodde att hon inte visste men nu gör jag det I'am very happy :)
Puss från glada madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0