Söndag

Det är det idag och jag gick ju typ upp med tuppen haha nä men gick upp tidigt halv 8 en söndag för sen åka på träning och det gick gick bra faktiskt hihi sen åkte jag hem duschade fast inte direkt men sen och efter det kom 2 personer en av pappas jobba kompis hämtade sin fågel som vi passat i typ en månad åt dem hehe kommer sakna Putte, Doris är lite förvånad hon fattar nog inte riktigt att han har åkt hem hon sitter nära där hans bur var o bara stirrar fast det inte är ngt där stackare men hon överlever haha.
Puss Madde :)
Nu ska jag fortsätta med lite läxor som jag har till nästa vecka men matten kan jag inte göra läraren har min läxbok
sen har jag en lätt sak jag bara ska skriva om en sak jag gjort på sy slöjden sen ska jag läsa typ 30 sidor i min bok på svenskan men det går fort hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0