4e Mars 2011

Godmorgon! sitter här o lyssnar på musik på spotify hihi mysigt, vissa tycker jag är konstig för att jag lyssnar på musik medan jag är på datorn men aja vem bryr sig. Pappa åkte in till stan för typ 1 timme sen, han skulle hämta våra pass de är klara han fick ett sms iår om det =) men va snabbt det gick hehe det tog ju bara 2 dagar coolt
Men det jag ska göra idag är att skriva klart min so-uppsats heheh den ska in på måndag men aja har redan börjat på den
Madeleine
PS: När vi va på Åhlens igår bombade jag och Matilda oss med parfym o luktar fortfarande lika gott heheh najs


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Jag kan nästan inte sitta framför datorn om jag inte lyssnar på musik. =) <3

2011-03-04 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0