Fredag :D

Hejsan!!!
Är äntligen hemma igen hehehe ;) . Nää men va bara snabbt hemma och lämnade böckerna sen drog jag för att möta upp bella :). Vi skulle ses idag efter skolan så vi gick runt och på vägen messade matilda henne. Så hon och sona kom in sen åkte vi hem typ 18:30!!! Men asså hade as kul idag i skolan. Det va st: Eriksdagen och 2-3 hade förberätt den åt oss. Vi fick gå runt och testa alla möjliga andra program. Det är 18 vi har på skolan men vi han inte med alla men några :) bland annat så gjorde vi ngn fin blomma hos floristerna, sen sista vi va hos fick jag svetsa omg as coolt ju + så vann jag popcorn. Men årets kock va hos oss så fick extra god mat + efterrätt ♥ . Men gud har typ käkat godis hela dagen och druckit läsk för fick det vid varje station :) . Men nu myser jag i soffan med en film!!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0