haft fotbolls träning

hej alla läsare har haft fotbolls träning idag det var faktisk kul träning min dag började så här jag gick upp halv 9 bara för att pappa och jag skulle åka till hans kompis o hämta ngt när jag vaknade var frukosten klar jag fick backon och ägg mmm... sen skulle vi åka o handla lite o panta lite burkar o flaskor efter det åkte vi till pappas jobba kompis sen åkte vi hem igen för att lämna det vi hade handlat och då var det typ 50 min kvar tills träningen började men vi åkte ner till enskede IP och passade lite o sköt lite skott vi tränade min vänster fot så att jag kan sjuta med den oxå för jag e höger fotad men iaf det var skönt för vi var de ända på IP sen kom det några från laget så vi började tränna vi hade först upp varmning så vi inte gör oss illa när vi spelar sen efter det mjuknade vi upp våra muskler lite o drack lite vatten. efter det skulle vi driva lite med en varsin boll fram och tillbaka 2 gånger sen skulle vi tränna på hörnor o det var jätte kul först la en tjej som heter Gabriella på högra sidan o det gick ganska bra för henne men hon kommer bli bättre för hon har typ precis börjat sen när hon hade lagt några skulle jag lägga på andra sidan först gick det inte så bra men efter ett tag gick det skit bra jag fick upp dem parfekt.men sen skulle vi byta övning men den var inte så bra alla gjorde typ fel hala tiden så vi byte o spelade match på 7-manna istället men vi var inte ett helt lag i mitt var vi 4 å de andra 5 men mitt var bättre vi gjorde mål men jag kunde inte va med sen för en i mitt lag gjorde ngt konstigt så hon gjorde så jag trampade snett med vänster foten å det gjorde as ont så jag kunde inte va med mer o det va synd men träningrn var ändå slut då så sen åkte vi hem igen å jag duchade när vi kom hem å nu skriver jag men pappa ska snart börja med maten det blir korv med pånfrit gott

puss madde


här e några bilder från IP men de blev inte så bra för jag ståg på parkeringen ni får bättre på tisdag bådde gus plannerna o på konst plannerna o på natur gräset PS. vi trännade på halva 11-manna konstgräset 

en bild som e upp o ner på sätt o vis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0