hej :D

Hej Hej!! har lite tråkigt så jag tänkte lägga in nån bild på min tårta som jag hade när vi firade min födelsedag i helgen. Men det hände en lite läskig sak jag vet ej om ni har läst på text-tv om yx-mannen men det har jag när mina 2 kusiner va här o min faster & farbror så när jag o mina kusiner spelade ett spel så va min pappa inne på datan mad faster o min farbror då hörde de ngn skrika men inte vi men iaf sen såg de 2 bilar o en jagade den andra tätt bakom sen berättede de för oss att en mann hoppade ur en bil i farten och gick där ifrån men biarna fortsatte att köra o att det flög av masa delar från bilen fram för men att de försvan.efter det gick min pappa  o farbror ut för att kolla men de såg bara en stor bil del i rundellen men bilarna var borta så de kom tillbaka in .vi tog fram tårtan och dricka o kakor men när vi satt där o åt hörde vi brandbilar och abulansen men vi satt kvar när vi hade fikat klart satt vi o pratade lite men sen var de tvungna att åka igen vi följde med dem ut för jag ville se vad som hänt sen gick vi inigen o pappa gick in på datan igen o kollade på aftonbladet om det stog ngt om vad som hänt och då stog det att en kille hade blivit huggen i huvudet och på andra sällen av en yxa lite läskigt för de såg lite av vad som hänt men inte jag så det händer lite läskiha saker här i swedmyra för det var här det hände de hittade den skade mannen vid swedmyras T-banna.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0