trött

hej nu e jag hemma igen å jag mår verkligen inte bra o det e tack vare vädret jag har så ont i huvudet att det käns som att jag ska svimma i visa tillfällen men iaf min dag började med att jag vaknade typ 9:00 o då gick jag o johanna upp för att kolla lite på tv sen efter ett tag när vi blev hungriga åt vi frukost jag drack ett glas oboy och åt 2 rostade mackor sen efter frukosten gick vi in på datan och spelade the sims lite sen gick vi ner o åt lunch typ vid 13:05 jag åt en billys panpizza sen gick vi ner i kälaren för det var där vi hade sovit . för vi va så trötta för bådda hade ont i huvudet men jag kollade på tv där ner medans hon ville sov efter ett tag ringde min pappa o sa att han skulle åka hemifrån för han var ju tvungen att hämta mig så jag var ju då tvungen att klä på mig nya rena klädder för jag hade fortfarande pyjammasen på :D:D:D iaf sen kom pappa o vi åkte där ifrån vi skulle åka och handla lite men så kom jag på att jag hade glömmt min twilight film hos dem så den får jag ngn annan gång:´( menmen jag får skyla mig själv men nu e jag hemma igen å det e skön puss MJ
   uppdaterar mer imorn på midsommarafton BYE :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0