hej

hejsan bloggen

förut va jag o min pappa hos min faster för hon fyllde år föra helgen men vi kunde inte fira henne för jag va sjuk,hon fick ett presentkort med 300kr på Åhlens,åt korv med bröd o fikade hos dem sen åkte vi hem igen men innan vi åkte till dem åkte vi förbi kungens kurva på vägen för att handla lite på city cross o på inter sport,behövde en ny sport bh vi köpte oxå lite fågel mat till Doris o en ny leksak i en djuraffär . Ska äta oxfile idag o potatis å sås till såklart senare.
vilken tur att sverige vann mot Malta med 1-0 målet som Marcus Berg gjorde kan man säja fast det blev själv må för en Malta spelare/ puzz puzz madeleine

PS. lägger upp ngn bild sen




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0