Fredag<3 +cup

Hej!! Min dag var as bra idag gjorde typ inget i skolan idag. Ska spela skol Dm så jag å en annan kompis ska oxå spela så vi fick träna med fotbolls klassen. Sen härnäst så var det matte på schemat men slapp ha det 1h 25min hade matte i typ en kvart o gjorde typ inget. Sen skulle man ha engelska men den blev inställd för vi ska ha öppet hus imorn så vi skulle gör i ordning lite o man skulle ha ätit innan 12 då engelskan slutar, så hon ställde in hela:) å engelskan började 11. så vi åt o sen väntade till 12:30. Sen fick man reda på att jag kunde ha gått hem 11 för där jag ska va skulle vi inte städa å fixa. Men väntade med bella som till hör min grupp på de andra tjejerna. sen gick man hem:) fast stod å pratade med petra ett tag. Måste villa snart elr lite senare för ska spela en fotbolls cup i natt å ja ni läste rätt i natt:) o sen ska man till skolan kl 10 imorn för öppet hus, men gör typ inget så kan sova lite kanske men kommer nog va halv vaken. Trevlig fredags kväll hoppas ni får lite fredagsmys:P:) //Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0