Svar på kommentar :)

Hej!!
Ja vi åkte till stan matte köpte äkta foppatofflor o flip flop :). Men jag hittade inget men vi gick senare till kungsträdgården dem har ju VM tält där elr coca cola som sponsrar vm :) man passar ju på att få cola grattis ;D å så hade dem en tävling där den som skjuter hårdast inom en timme vinner en fin boll. hehe jag vann en men inte matte :P men dem har ju så tjejer möter varan o sedan killar. Vi åkte in idag med jag köpte ett par Björn Borg trosor å ett linne på Ginna. hade ju 67.50 kvar på ett present kort O vann en till boll.
Hade träning igår oxå näst sista har en till på tisdag men det e ju då sista men iaf vi har lite sam spel med 96:or o 94:or i enskade o igår va vi fem på träningen o jag va ju så klart den enda 95 o så va det 5 96:or menmen bättre än att vara sj o det e roligare än om vissa i laget kmr o ingen i laget vill träna på sommarlovet men själv klart kmr 96:or.
/Madde

Kommentarer
Postat av: hana

sv; hehe jag råkade skriva på fel blogg om "effekter" saken huhu! :) Tack för din röst, du är nu länkad i min meny =)

2010-07-09 @ 19:07:15
URL: http://hhss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0