klar!!

Så där ja, nu har man typ pakat klart :D.


Asså jag ska ju praoa sen efter påsklovet o man var tvungen att ringa dem så jag gjorde lixom det ida förut. Å ja jag var nervös men det var min handledare som svarade i andra linjen tur, man skulle typ presentera sig å fråga vilken tid man skulle komma o typ om man skulle ha ngt speciellt på sig. Han sa att man ska ha sköna skor o att jag ska börja 10:00 o det e bra för på pappret stod det 8:45. Men gjorde bort mig i början men det var svårt att höra men, sa ju att han svarade då frågade jag efter an å så va det ju han som ade svarat haha. så jag sa bara åå jaha förlåt å började presentera mig o så vidare, det blev bra iaf:D det e det som räknas o att jag vågade ringa;)

//Puss Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0