19e November

hallå
fick skjuts av pappa idag till skolan ♥ så nice sen e jag snart klar med kudden på slöjden hihi, men seriöst det gick inte bra för mig idag på hemkunskapen för vi skulle måla en bild om förvandling. för vi ska ha ngn tävling på skolan men asså målade typ 5 olika bilder haha. O det slutade med att jag valde den jag hade ritat ett päron på (vanligt) som sen på andra päronet jag ritade hade förvandlas o fått näsa mun ögon OSV. om ni för står haha så ful bild o så ska dem sätta upp dem sen blää nää skit haha. sen mat o slöjd igen där det blev dramatiskt men vill inte gå in på det men iaf e snart klar med kroppen till min Rudolf hihi
Love Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0