Gymnasiemässa

ja där va man idag o kollade runt o fick massa papper om olika skolor men kul va det o tiden gick ju så fort oxå haha men jobbigt o bära min feta jacka i väskan bara hihi. men jag hittade mycket intressant o träffade en massakompisar o såg andra som jag känner som inte går i min skola :). men va glad när man kom ut o skulle åka hem för har haft ont i huvudet hela dagen så men aja man blev då lite yr där inne med alla människor men det gick bra men har mycket att läsa bara nu. Föresten gick runt med Petra, Sona,Matilda och Bella men sen blev det bara Matilda bella o jag för vi tappade de andra men vi hade kul. men vi fan de andra sen igen som tur va haha sen åkte vi hem lite tidigare än va man kanske skulle men aja skönt.
Ikväll: ska jag ta det lugnt bara har fortfarande ont i huvudet men aja ska kolla på det nya avsnittet av Glee hihi
Love Madde

Akon-Cry out of joy (for Michael Jackson) gammal men love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0