den 24 september 2010

hejsan heheh jippi fick sluta tidigare idag ♥ ni ska få veta varför men min dag började med att jag cyklade till skolan idag hihi o på vägen elr vid gubbängs kiosken ser jag sona som tänckte möta mig så jag ledde cykeln sista biten med sona o vi pratade lite sen gick jag till sy slöjden men läraren kom aldrig o typ kvart över 8 kollade jag var klockan o såg att en i klassen Johanna ;) hade skickat ett sms till mig om att läraren inte e i skolan idag o att det inte fanns någon vikarie ;) så skönt men jobbigt för då hade man ju kunnat ha sovmorgon  men satt o snackade med 2 kompisar i åttan som oxå har sy slöjd vi spelade lite spel på varandras mobiler o lyssnade på musik sen hade jag 20 min rast elr brukar ha men hade ju ingen lektion sen hemkunskap o sen slutade jag men åt i skolan men det va bara vissa i klassen som fick sluta tidigare hihi bara vi som har sy slöjd för vi hade ju ingen lärare denna lektionen heller så nice haha  / Puss Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0