17 Januari

Hejsan har inte bloggat tills nu idag för har faktiskt läs i en bok som jag fick av mamma som e spännande o så har jag pluggat lite hat massa denna veckan det e helt sjukt men aja. Dagen i skolan va väll bra idag jag hade först matte sen no o härnäst på schemat va håltimme o sen so,At sen gick jag hem tillsammans med Matilda :) hihi sen har jag väll pratat lite med pappa om allt möjligt ex skoldagen ;) Men hihi på håltimmen satt jag o Matilda o spelade lite spel haha ;) sen gick vi till centrum när sonas franska hade slutat för det va as äcklig mat så köpte en fralla o en bulle hihi sen hade vi kul med Matildas iphone med den där appen när man gör en fet hahah as kul ;)
Puss Madde

1.gabbi om Jennifer Lopez - What Is Love:
Va söt blogg du har madde! :D <3
Svar: Hihih tack gabbi elr ska jag säga GB-glass ;)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i veckans blogg



Har du haft en bra dag annars?

2011-01-17 @ 19:43:13
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0