svar på kommentarer

Hejsan tack för alla kommentarer svarar på resten imorgon men 7 får ni se nu♥ se om du e med
Madde
1. Jodie om Dear John:
ååh skulle så gärna vilja se den! berätta gärna till mig efteråt om du tycker den är sevärd ? :)

Svar: jag kan säga att jag gillade den mycket o den e sevärd 

2. Manuela om Dear John:
Den filmen är så otroligt bra. Men lite sorglig, jag bölade ganska ordentligt ;)

Svar: Du det e den verkligen men som du skrev den e ju ändå otroligt bra :)

3. MW om Dear John:
åå den verkar fett bra! :D

Svar: det e den! :)

4. Victoria Nyström om Dear John:
Fin blogg! filmen är så otroligt bra.
kram
Svar: Tack så mkt ♥

5.Zteffy om Dear John:
hej sötnos ! allt bra? ;*
Svar: Allt e bara bra ska spela cup imorn♥

6.sanky om Dear John:
tatum <3
Svar: haha aa men då har du nog sett Step up?? :)

7.Josäfin :> om Dear John:
Haha min kompis är BEROENDE av den ;)
Svar: det förstår jag 


Kommentarer
Postat av: Jodie

tack tack :) och ja jag ska försöka ta och se på den någon dag :)

2011-01-14 @ 20:02:49
URL: http://jodiesinclair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0