Tjo hej!

Idag är det riktigt segt med att bara varit hemma hela dagen :( o en annan sak e helt genom sjuk o hostan tar kol på mig o fy fan va svag man e hostan gör det inte bättre hatar att vara sjuk för har fått ngt virus som gör mig svag o så att det gör ont i hela kroppen arhhh o särskilt i ryggen o det e inte ra för har ju redan tillräckligt ont o hostan o ont i ryggen drabbar mina lungor o andningen aaahhh vill vara frisk detta suger för " Har ju prov imorgon o så nationella snart så det ska vi gå igenom så ska kämpa i skolan imorgon genom att å dit" får se hur mycket man orkar men aja får väll se ut som en zombie haha för har varit borta hela dagen min hjärna hänger inte med o har ont i huvudet men inte som man brukar ha det.
:)
Men ska inte klaga annars har jag haft det bra typ bara legat i sängen o läst lite o villat o lyssnat på musik det va skönt o bara blunda lite för kan inte sova mitt på dagen ju haha dålig egenskap ibland tycker jag iaf men aja.

Madde :)
Bild jag tog på vägen till skolan i fredags ♥ älskar hur himlen ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0