Handlat

Hallå va förut på BEA me Sona, Matilda skulle handla lite till mig eller en annan och till pappa
och Matilda handla lite oxå kan säga att jag gjorde bort mig på nerder våningen på BEA vi kollade
lite i fynd lådan och det lå en MP3 spelar utan förpackning och jag trycker på knappen och håller
verkligen in den och får världens stöt fy fan va jag skriker till och alla glor på en pinsamt hehe
de bara kolla på mig och vågade inte testa jag gjorde det igen utan att skrika och denna gången
tryckte jag fort då började jag gråta lire istället haha sen gick vi tur det!!!hihi
Puss :)
heheh så gjorde aldrig matten då ick vi till BEA men ska göra den senare ää tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0