Så jävla bra

Yes vi vann matchen med 6-4 heheh och kan säga att det var underhållning ;) att titta på den. Tyvär gjorde jag inget mål för fick spela libro?? haha vet va det är men hade hoppas på top men de ville bara testa en och har typ ingen kondis men spelade hela matchen :) bl.a för fick inte byta i första när jag ville för hade problem med andningen kunde inte andas jävla asma hatar den och det började innan matchen men fick som sagt inte byta så fortsatte spela :) sen i andra orkade jag hur mycket som hällst när det var slut kunde jag spela längre najs och andades mycket bättre men får damp för kunde inte skjuta med fot jävlen har still ont fast det va 1 årsen jag gjorde illa den typ :( får väll ta och kolla upp den om den bråkar mera, för annars skjuter jag bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0