Torsdag 6/10-11

Hejsan!!!!
Asså dagen började bra om du frågar mig tills jag kom till skolan :(
asså gud på median idag första lektionen va det strul med kameran
för vi skulle filma lite extra grejor från förra gången. Sen när vi ska
klippa ihop en film med tagningarna ja då självklart fuckar allt sig så
det vi filmade förra gången hackade sig och vi fick filma om efter han
försökte lyckas hmmm kul NOT. Sen en lång dag och allt bara skit :(.
Men det ända positiva som jag och Natassa såg imorse är att
Espresso House har äntligen öppnat på min sida vid T-Banan yay
de har flyttat awesome!!!!! Så köpte en dricka på vägen hem så allt va bra
tills jag såg att man bara hade 10% kvar på luren som lev mindre och mindre
men klarade hela vägen hem :D och just det självklart började det regna igen när
jag går hem från tuen!!!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0