Mobil blogg - Awesome

Tjena asså OMG va skönt att det är fredag imorgon :) det behövs verkligen hehe. Men asså det värsta va idag när jag skulle Åka hem. Jag vet att vid vissa tider är det as packat med folk på t-banan men idag va det helt sjukt asså. Man va typ fängslad i ett hörn där jag stod kunde ju fan inte röra mig :( . Det värsta va att ett mongo stod för så jag inte kunde gå och sätta mig när lite människor hadde gått av :@ sånt gör mig så sur asså. Men så kom det en jävla barnvagn oxå :@ asså Gud. Fick ju fan knappt gå av i gullmars fast han nyss hade hört att jag skulle av där när pappa ringde när jag va vid sknstull :( så bara ursäkta sen slet jag mig ut sket i alla andra :D mohahaha sen på bussen behövde jag ta en dos av ena astma medicin för har haft jobbigt och andas idag men där kom priset att jag va tvungen för kunde knappt andas :( inte kul och det blir inte bättre att man är sjuk så man är täppt i näsan :( men aja så är livet!!! Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0