Mobil blogg - Måndag

Hejsan har haft så mycket på G att jag inte hunnit blogga :( är så ledsen för det. Men oki i lördags va jag i stan med Bella sen fick man stressa lite hem för skulle sen träffa Felicia <3 i TC för vi skulle åka till en kompis nattasa som hade tjejmiddag :) super mysigt asså + det va roligt att träffa lite nya människor hihi. Så va där ett tag sen åkte jag hem. Kom hem i lagom tid till andra transformers filmen :D älskar dem grovt asså. Sen igår dömde jag matcher igen och bara chillade städade lite :p. Sen idag va det ju skola igen heheoch jag ska göra lite läxor typ nu. Har en i tyska som inte är så svår sen har jag att jag ska göra ett manus om en artikel, ett refarat typ om något som jag ska prata om i 2min sen läsa ut en bok oxå hehehe. Puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0