Asså är så j***a sur!!

Ligger i sängen nu och myser not!! Har så himla ont på ett ställe :'(. Vi var bara 13 spelare i vårt lag så jag fick spela skit mycket :) men det gick faktiskt sjukt bra för mig :D. Det tyckte pappa oxå han var nere och såg första men sen behövde han gå hem, han går upp så tidigt :(. Men aja sen i andra nickar först en i nackdala mig på armen efterbliven hon va!!! Sprang rakt in med huvudet där fast bollen var på marken!! Sen senare i andra krossar nästan 2 i nackdala min fot, båda glidtacklar mot mig men foten klarar sig!! Sen en liten stund senare kommer jag bra till bollen när jag springer till den. Då kommer den där jävla efterblivna tjejen som nickade mig och kapar mig!!! Skojar inte asså hon verkligen kapar mig så jävla fult! Bollen var inte ens nära!! Hon skulle ha rött kort, nää det får hon inte :@ jag skulle ha frispark nää det får jag inte heller. Domaren sög verklige !! Men så jäkla skönt vi vann över nollorna med
2-1!!! Sen när vi möter dom andra gången hos dom ska jag seriöst krossa henne :D skoja inte!! Men önska mig lycka till att sova sen ;) hon vred typ knät kändes det som!! Det är iaf svullet och svider som in i hundan!! Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Aj! Hoppas det blir bättre snart & jaa, hehe skrev fel xD

2012-05-01 @ 12:12:52
URL: http://frozenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0