Random fact about me!!

1. Jag älskar Disney filmerna!! Haha och jag vågar erkänna det :)

2. Jag har fobi för pockets böcker!!! Jag köper bra de hårda, inbundna :).

3. Mina fötter ser typ döda ut om jag inte tar på mig strumpor!!

4. Jag älskar One Direction <3 fast det visste ni ju redan ;).

5. Jag kommer på under dagarna as bra fakta om mig, men nu när jag ska skriva dem...... Nada!! -.-

6. Jag är lätt skrämd om man kommer bakifrån. IBLAND inte ofta!

7. Får en konstig känsla ibland. Typ när det går någon bakom mig som jag känner.

8. Jag älskar ordet standard och panik :D

9. Jag älskar att blanda in engelska ord i vissa tillfällen, tycker det ger mer effekt då :)

10. När jag var liten fick jag byta fin klänning 5 gånger innan gästerna kom haha. Jag smutsade ner och blöte ner dem!! Haha oopsi :)

Kram xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0